גפני מכחיש: "פרישת בוימל – לא קשורה לחוק הנורבגי"

    דוד לזר No Comments on גפני מכחיש: "פרישת בוימל – לא קשורה לחוק הנורבגי"
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הורה למנות את הרב אליעזר סורוצקין לתפקיד מנכ"ל מרכז החינוך העצמאי במקומו של הרב צבי בוימל. סורוצקין, איש דגל התורה, שימש עד היום כמנכ"ל ארגון הקירוב לב לאחים.

    כאמור, הוא יחליף בתפקידו את הרב בוימל ששימש כמנכ"ל החינוך העצמאי בשנים האחרונות ולאחרונה הודיע למרן הגראי"ל שטינמן על רצונו לפרוש מתפקידו.

    לתפקיד המשנה למנכ"ל החינוך העצמאי צפוי להתמנות אברהם שוורץ איש סיעת שלומי אמונים באגודת ישראל.

    למרות הפרסומים השונים כי המינויים החדשים קשורים להסכמים הפנים מפלגתיים ב'יהדות התורה'  על מינויי של אשר לח"כ בעקבות החלת החוק הנורבגי, הבוקר הבהיר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני כי  – "אין לזה כל קשר לחוק הנורבגי, וכי מדובר בתהליך שהרב בוימל יזם לפני זמן".

    גפני אמר את הדברים לדוד חכם ולבני רבינוביץ ב'מדברים אקטואליה' ב'קול חי' והוסיף כי בוימל מעצמו החליט לפרוש מניהול החינוך העצמאי, וכי הוא ימשיך לנהל את קרן נתיבות משה, ולדבריו גפני, "ידיו רע לו מאז בהקמת דגל התורה, בהקמת הכוללים ברחובות, בהקמת תודעה ובשאר תפקידיו".

    כמו"כ, גפני אמר הבוקר ב'קול חי' כי למרות שהרב בוימל פנה עם הבקה לפני זמן רב למרן הגראי"ל, ראש הישיבה לא אפשר לו עד עכשיו לפרוש, ואמר לו שקודם צריך למצוא מישהו אחר ושצריך שתתחיל קודם שנת הלימודים".



    0 תגובות